مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-14سياسي

اقدامات رذیلانه تروریستی در شیراز از انسجام ملت ایران کم نمی کند


نماینده ولی فقیه در مرکزی و استاندار استان با صدور پیامی در پی حادثه تروریستی شیراز تاکید کردند که اقدامات رذیلانه تروریستی در شیراز از انسجام ملت ایران نخواهد کاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی و فرزاد مخلص الائمه در پیام تسلیت در پی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) اظهار داشتند که حادثه تلخ و تأسف بار تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ شیراز که شهادت و مجروح شدن جمعی از خادمان و زائران این آستان مقدس را به دنبال داشت، موجب تاثّر و تالّم عمیق قلبی شد.

در ادامه این پیام آمده است: دشمنان ملت غیور ایران اسلامی باید بدانند که با چنین اقدامات رذیلانه، ذره ای از انسجام و وحدت این ملت نخواهند کاست و بی تردید دستان ناپاک و پلید آمران و مجریان این واقعه دردناک که به خون بی گناه زائران آن حرم عزیز آغشته شده، باید از بیخ و بن قطع و ریشه این ظلم فاحش برکنده شود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: مردم غیور، ولایتمدار و آگاه این مرز و بوم، دیرزمانی است که برای استقلال، پیشرفت، حاکمیت ارزش های الهی و اهتزاز عزتمند پرچم اسلام ناب محمدی (ص) بر سرای میهن، عزیزترین عزیزان خود را به پیشگاه خداوند کریم تقدیم کرده اند، هیهات که چنین مردمی در مقابل رذالت های وحشیانه عوامل حقیر استکبار جهانی از پیمودن مسیر عزّت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات رذیلانه تروریستی در شیراز از انسجام ملت ایران کم نمی کند

اقدامات رذیلانه تروریستی در شیراز از انسجام ملت ایران کم نمی کند