مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-08حوادث

دستگیری 2 سارق اماکن خصوصی در تبریز


رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری 2 سارق سابقه دار، با 17 فقره سرقت خانه باغ و کارگاه تولیدی به ارزش هشت میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری 2 سارق سابقه دار، با 17 فقره سرقت خانه باغ و کارگاه تولیدی به ارزش هشت میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

سرهنگ محمد تقی سلطانی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از خانه باغ ها، کارگاه ها و کارخانه های کوچک در شهر تبریز، بلافاصله پیگیری اقدامات کشف به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی، در نهایت متهمان را شناسایی و با تلاش شبانه روزی، آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت انجام تحقیقات تحت اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهمان در بازجویی های تخصصی پلیس به 17 فقره سرقت اعتراف و پرونده به همراه متهمان به دادسرا ارسال و با صدور قرار تامین قضایی روانه زندان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی در پایان از شهروندان درخواست کرد: ضمن رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای پلیس در حفاظت از اموال و دارایی های خود حتما مالکان برای اماکن خود نگهبان گمارده و از حفاظت فیزیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 سارق اماکن خصوصی در تبریز

دستگیری 2 سارق اماکن خصوصی در تبریز