مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-05اقتصادي

انتشار آگهی مزایده 2 خانه تاریخی در اردبیل


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از انتشار آگهی مزایده خانه های تاریخی خادم باشی و آصف برای واگذاری به سرمایه گذار بخش خصوصی در جهت احیای این بناها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب اظهار کرد: آگهی مزایده خانه های تاریخی خادم باشی و آصف جهت واگذاری به سرمایه گذار بخش خصوصی و با هدف حفظ و احیای این بناها در سامانه تدارکات الکترونیک دولت منتشر شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: واگذاری خانه ها و بناهای تاریخی به سرمایه گذاران بخش خصوصی در شرایط کنونی تنها راهکار برای حفظ و احیای این بناها است.

او تاکید کرد: همچنین یک بسته شامل 8 خانه تاریخی نیز جهت واگذاری و انتشار آگهی مزایده آماده می شود که خانه تاریخی شریعت از جمله این بناها است و با واگذاری این بناها تقریبا تکلیف خانه های تاریخی تحت مالکیت اداره کل میراث فرهنگی روشن می شود.

محمدی ادیب با اشاره به شرایط واگذاری این بناها، ادامه داد: خانه های تاریخی با تعیین کاربری توسط اداره کل میراث فرهنگی و در قالب اجاره با مدت معین به بخش خصوصی واگذار می شود تا پس از بازسازی و مرمت، به مدت مشخص مورد بهره برداری قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار آگهی مزایده 2 خانه تاریخی در اردبیل

انتشار آگهی مزایده 2 خانه تاریخی در اردبیل