مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-18اجتماعي

ظرفیت خدمات رسانی به زائران در چذابه و شلمچه افزایش یافت


معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: ظرفیت های موجود برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در پایانه های مرزی چذابه و شلمچه افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، محمد خانچی معاون عمرانی استاندار خوزستان شب گذشته در حاشیه بازدید از مرز شلچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقدامات خوبی برای خدمت به زائرانی که از سراسر کشور برای زیارت حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به مرزهای شلمچه و چذابه مراجعه می کنند انجام شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه آب پایانه های مرزی چذابه و شلمچه پایدار شده است، خاطرنشان کرد: ذخیره سازی آب در شلمچه به خوبی انجام می شود.

معاون عمرانی استاندار خوزستان اضافه کرد: همچنین روشنایی محورهای منتهی به پایانه های چذابه و شلمچه نیز در این ایام تقویت شده است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده برای رفاه زائران اربعین حسینی گفت: در موضوع حمل و نقل درون استانی و حتی در خاک عراق و استان های همجوار با مرزهای شلمچه و چذابه برنامه ریزی خوبی برای 2 پایانه انجام شده است.

خانچی عنوان کرد: مجموعه اقدامات و خدمات رفاهی که نیاز است در سال های گذشته هم یکی از چالش های ما در پایانه های چذابه و شلمچه بوده است ظرفیت هایش افزایش پیدا کرده و هم از نظر کیفی و هم از نظر کیفی از سال های قبل خیلی بهتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت خدمات رسانی به زائران در چذابه و شلمچه افزایش یافت

ظرفیت خدمات رسانی به زائران در چذابه و شلمچه افزایش یافت