مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-07سياسي

اجرای تحقیقات کاربردی بر مبنای حل مسائل منطقه ای؛ مزیت مهم جهاددانشگاهی


فرماندار نهبندان با اشاره به تلاش و ظرفیت علمی و دانشجویی جهاددانشگاهی، گفت: تفاوت بین جهاددانشگاهی و مراکز علمی، دانشگاهی دیگر وجود تحقیقات بنیادی و کاربردی بر مبنای حل مسائل منطقه ای است.

- زمینه توسعه فعالیت های جهاددانشگاهی در سطح استان فراهم شود اجرای تحقیقات کاربردی بر مبنای حل مسائل منطقه ای؛ مزیت مهم جهاددانشگاهی ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار نهبندان با اشاره به تلاش و ظرفیت علمی و دانشجویی جهاددانشگاهی، گفت: تفاوت بین جهاددانشگاهی و مراکز علمی، دانشگاهی دیگر وجود تحقیقات بنیادی و کاربردی بر مبنای حل مسائل منطقه ای است.

  ابوالفضل ایروانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص دستاوردهای جهاددانشگاهی، اظهار کرد: ظرفیت های این مجموعه می تواند در اختیار ظرفیت سازی بومی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ضرورت حضور این نهاد توسعه ای در شهرستان های استان احساس می شود، افزود: تجاری سازی ظرفیت ها باید براساس پتانسیل جهاددانشگاهی مورد بهره برداری قرار گیرد.

فرماندار نهبندان با اشاره به ظرفیت این شهرستان در حوزه محصولات کشاورزی و معادن، تصریح کرد: ظرفیت جهاددانشگاهی می تواند در حوزه عملیاتی سازی این پتانسیل ها بهره گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای تحقیقات کاربردی بر مبنای حل مسائل منطقه ای؛ مزیت مهم جهاددانشگاهی

اجرای تحقیقات کاربردی بر مبنای حل مسائل منطقه ای؛ مزیت مهم جهاددانشگاهی