مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-15اقتصادي

فعالیت 3 اکیپ مکانیزه پخش آسفالت در زنجان


شهردار زنجان با تاکید بر فعالیت سه اکیپ مکانیزه آسفالت در سطح شهر گفت: روزانه حدود 300 تن آسفالت در سطح شهر پخش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان در جلسه علنی و رسمی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه تحویل گرفتن شهرک های ناقص درست نیست، اظهار کرد: دلیل وجود مشکل در شهرک ها فعل و انفعالات گذشته است.

شهردار زنجان مشارکت در ایجاد بازارچه ها را از اقدامات ماندگار شورا و شهرداری دانست و افزود: اقدامات اولیه برای ایجاد چهار بازارچه از دی ماه آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه تامین زمین، تغییر کاربری، طراحی، جانمایی و انتخاب پیمانکار چهار بازارچه در سطح شهر مسیر سریعی را طی کرده است، ادامه داد: با تامین اعتبار این بازارچه ها در 100 روز احداث می شوند.

فیروزفر اطلا رسانی و آگاهی بخشی نرخ روزانه محصولات به شهروندان را از مزایای فعال شدن بازارچه ها دانست و افزود: تا زمان بهره برداری از بازارچه ها اپلیکیشن مورد نیاز برای پاسخگویی به نیازها هم طراحی شود.

شهردار زنجان در پاسخ به مطالب مطرح شده در مورد رها شدن بازارچه های موجود در شهر زنجان گفت: هر چند قصد ندارم، عملکردها را زیر سوال ببرم، ولی یکی از نواقص مدیریت شهری زنجان در گذشته  ساماندهی نکردن بازارچه های شهری بوده، چرا که بازارچه اصغریه مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 3 اکیپ مکانیزه پخش آسفالت در زنجان

فعالیت 3 اکیپ مکانیزه پخش آسفالت در زنجان