مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-02اقتصادي

ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما تا پایان شهریور 1402


محمدی بخش رییس سازمان هواپیمایی گفت: نظارت ها بر عملکرد حمل ونقل هوایی کشور مستمر است؛ با توجه به این که می خواهیم کنترل بازار را در دست بگیریم بر اساس بررسی های صورت گرفته فعلا تا پایان تابستان فروش چارتری بلیت هواپیما متوقف شده و ممنوع است.

- جی پلاس ؛ تسنیم نوشت: رییس سازمان هواپیمایی از ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما تا پایان شهریور امسال خبر داد و گفت: از ابتدای امسال 22 فروند هواپیما وارد ناوگان هوایی کشور شد.

محمد محمدی بخش با اشاره به ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما از روز گذشته، اظهار کرد: این ممنوعیت با هدف آرامش بازار حمل ونقل هوایی اجرایی شده و تا پایان شهریورماه امسال ادامه دارد.

وی افزود: نظارت ها بر عملکرد حمل ونقل هوایی کشور مستمر است؛ با توجه به این که می خواهیم کنترل بازار را در دست بگیریم بر اساس بررسی های صورت گرفته فعلا تا پایان تابستان فروش چارتری بلیت هواپیما متوقف شده و ممنوع است.

وی با بیان "این ممنوعیت به شرکت ها ابلاغ شده و آنها همراهی کرده اند" در پاسخ به این پرسش که توقف فروش چارتری برای پروازهای داخلی یا این که پرواز عتبات عالیات هم مشمول آن می شود، افزود: برای پروازهای عتبات تصمیم را هفته آینده اعلام می کنیم؛ موضوعات مربوط به اربعین از جمله شرایط کشور عراق، زمان، قیمت، شروع پروازها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما تا پایان شهریور 1402

ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما تا پایان شهریور 1402