مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-13سياسي

دشمن جنگ ترکیبی شدیدی علیه حجاب راه انداخته است


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن جنگ ترکیبی شدیدی علیه حجاب راه انداخته و ما باید در این شرایط در حوزه عفاف و حجاب قانون گذاری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیرحسین بانکی پور در جلسه علنی امروز (یکشنبه 22 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی و در موافقت با بررسی لایحه عفاف و حجاب طبق اصل 85 قانون اساسی اظهار داشت: امروز مجلس در موقعیت حساسی قرار دارد و باید مراقب باشد که تصمیم گیری درستی انجام دهد.

وی بیان کرد: هفته گذشته حدود 1500 پیشنهاد در مورد لایحه عفاف و حجاب ثبت شد و اگر قرار باشد که این لایحه به صورت عادی در مجلس رسیدگی شود، فرصت بررسی این حجم از پیشنهادات نیست و بر این اساس چاره ای جز بررسی این لایحه طبق اصل 85 قانون اساسی نیست.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سه هفته دیگر بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس آغاز می شود و بعد هم بررسی بودجه سال 1403 را داریم و در صحن مجلس فرصت رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب با این تعداد زیاد پیشنهادات نیست.

از سوی دیگر ما قائل به ضرورت قانون گذاری در حوزه عفاف و حجاب هستیم و اما از نظر زمانی محدودیت هایی داریم و به همین دلیل می گوییم اگر به صورت عادی و در صحن مجلس رسیدگی شود فرصت نداریم و باید بر اساس اصل 85 بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن جنگ ترکیبی شدیدی علیه حجاب راه انداخته است

دشمن جنگ ترکیبی شدیدی علیه حجاب راه انداخته است