مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 17:552023-07-26بين الملل

اوکراین نفرت پراکنی علیه کلیسای ارتدوکس را در پیش گرفته است


وزارت خارجه روسیه از نفرت پراکنی مقامات اوکراینی علیه کلیسای ارتدوکس این کشور انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه از اقداماتی که اوکراین علیه کلیسای ارتدوکس انجام می دهد، انتقاد کرد.

وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که قانونگذاران و مقامات اوکراینی با لفاظی های نفرت انگیز خود علیه کلیسای ارتدکس اوکراین (UOC) خشونت را علیه روحانیون این کلیسا به راه می اندازند.

وزارت امور خارجه روسیه در گزارشی در این باره اعلام کرد که لفاظی های توام با نفرت پراکنی علیه کلیسای ارتدوکس، که از سوی سیاستمداران برجسته، مقامات ایالتی و منطقه ای اوکراین تحریک می شود و یک کارزار اطلاعاتی گسترده علیه آن در رسانه های دولتی و خصوصی این کشور در جریان است.

بیانیه وزارت خارجه روسیه یادآور می شود که چنین لفاظی هایی تنها به اقدامات تجاوزکارانه و خشونت علیه روحانیون و آتش زدن کلیساها و زیارتگاه ها منجر شده است.

وزارت امور خارجه روسیه همچنین از موضع سکوت آمریکا در قبال چنین اقداماتی انتقاد و تاکید کرد که در جریان آزار و اذیت ارتدوکسی ها در اوکراین، آمریکا از سیاست مخرب دولت [ولودیمیر] زلنسکی [رییس جمهور اوکراین] انتقاد نکرد، این به وضوح نشان می دهد که آمریکا اقدامات غیرقانونی زیردستان خود را تأیید می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین نفرت پراکنی علیه کلیسای ارتدوکس را در پیش گرفته است

اوکراین نفرت پراکنی علیه کلیسای ارتدوکس را در پیش گرفته است