مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 16:002023-07-23اقتصادي

در جلسه ستاد تنظیم بازار قزوین چه گذشت؟


جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین با موضوعات مختلفی از جمله بررسی تخلفات صنف نانوایان، قیمت مرغ، سرمایه گذاری در استان قزوین برگزار شد.

- ایسنا/قزوین جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین با موضوعات مختلفی از جمله بررسی تخلفات صنف نانوایان، قیمت مرغ، سرمایه گذاری در استان قزوین برگزار شد.

در جلسه ستاد تنظیم بازار که امروز یکشنبه یکم مرداد ماه، در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، به طور ویژه مسئله تخلفات صنف نانوایان بررسی شد.

در این جلسه عزیزالله افضلی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار کرد: در جلسه پیشین ستاد تنظیم بازار مقرر شده بود ادارات کل جهاد کشاورزی و صمت لیست کارخانه های تولید مواد غذایی و کالاهای اساسی از جمله کارخانجات روغن، قند، آرد و غیره و همچنین کشتارگاه های دام و طیور را به شرکت توزیع نیروی برق استان جهت جلوگیری از قطعی برق اعلام کنند.

اقدامات مورد نیاز به این منظور انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین در جلسه پیشین مقرر شد با توجه به اینکه یکی از وظایف و تکالیف صنفی و قانونی اتحادیه ها، نظارت بر فعالیت واحدهای زیرمجموعه است، اتحادیه خبازان کلیه شهرستان ها به صورت مستقل نسبت به بازرسی و نظارت بر فعالیت واحدهای نانوایی با محوریت بررسی وزن چانه نان و تعطیلی های غیرمجاز اقدام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه ستاد تنظیم بازار قزوین چه گذشت؟

در جلسه ستاد تنظیم بازار قزوین چه گذشت؟