مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-01ورزشي

پیوستن 5 هزار مازندرانی به پویش نذر خون


دهه اول محرم، حدود 5 هزار نفر از مردم نوع دوست مازندران با پیوستن به پویش نذر خون در پایگاه ها و تیم های سیار انتقال خون استان حضور یافتند.

- عبداله محمدی فیروزجایی مدیرکل انتقال خون استان مازندران درباره اهدای خون در دهه اول محرم امسال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: دهه اول محرم، حدود 5هزار نفر از مردم نوع دوست مازندران با پیوستن به پویش نذر خون در  پایگاه ها و تیم های سیار انتقال خون استان حضور یافتند که از این تعداد 4هزار و 43 نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی افزود: از مجموع اهدای خون 2هزار و 278 نفر اهداکننده مستمر و 543 نفر نیز  اهداکننده بار اولی و بقیه نیز اهداکننده باسابقه بودند.

مدیرکل انتقال خون مازندران با اشاره به برگزاری پویش نذر خون با شعار اهدای خون فرهنگ حسینی، نذر عاشقان در استان، تصریح کرد:  این پویش از ابتدای محرم  همزمان با سراسر کشور در مازندران آغاز شد و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

محمدی با قدردانی از همدلی و ایثار عزاداران حسینی در پویش نذر خون، بیان کرد: با توجه به اینکه نیاز به خون یک نیاز دائمی وهمیشگی بوده و مدت زمان نگهداری آن محدود است ضرورت دارد هم استانی ها به ویژه جوانان و بانوان در امر انسان دوستانه اهدای خون حضور پررنگی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوستن 5 هزار مازندرانی به پویش نذر خون

پیوستن 5 هزار مازندرانی به پویش نذر خون