مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:452023-07-31پزشكي

تبعات و هزینه سنگین مصرف نکردن شیر


نائب رییس اتحادیه لبنیات فروشان سنتی استان البرز گفت: لبنیات تاثیر مهمی در سلامت دارد و سوء تغذیه ناشی از آن، باعث مشکلات کمبود کلسیم و پوکی استخوان می شود و در آینده تبعات و هزینه های درمانی سنگینی را به خانواده و جامعه درمانی تحمیل خواهد کرد.

- ایسنا/البرز نائب رییس اتحادیه لبنیات فروشان سنتی استان البرز گفت: لبنیات تاثیر مهمی در سلامت دارد و سوء تغذیه ناشی از آن، باعث مشکلات کمبود کلسیم و پوکی استخوان می شود و در آینده تبعات و هزینه های درمانی سنگینی را به خانواده و جامعه درمانی تحمیل خواهد کرد.

سعید دهقان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه روزانه 150 تا 190 تن شیر و فرآورده های لبنی تولید شده در لبنیات های سنتی، در شهر کرج مصرف می شود، گفت: این مقدار گویای اهمیت و ذائقه مردم به مصرف شیر تازه سنتی است.

درصورتی که نرخ شیر از درب گاوداری برای لبنیات های سنتی یکسان و مصوب شود، شیر با قیمت بهتری به مردم عرضه و سهم مصرف روزانه آن نیز افزایش بیشتری خواهد یافت.

دهقان ادامه داد: اینکه مردم به مصرف لبنیات سنتی و تولیدات آن مشتاق هستند و روزانه حدود 150 تا 190 تن شیرسنتی و فرآورده های آن توسط مردم کرج و استان از لبنیات های سنتی سطح شهر خریداری و مصرف می شود آمار بسیار خوبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعات و هزینه سنگین مصرف نکردن شیر

تبعات و هزینه سنگین مصرف نکردن شیر