مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-14سياسي

رویکرد جدید کتابخانه های عمومی چیست؟


معاون برنامه ریزی پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه های عمومی کشور با اشاره به تغییر رویکرد و رکن کتابخانه های عمومی گفت: اعضای جدید کتابخانه های عمومی جزو جامعه خدمت گیران محسوب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدباقر میرعبداللهی، معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه های عمومی کشور صبح امروز در هشتمین رویداد ملی کسب و کار در کتابخانه های عمومی که در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی سمنان برگزار شد، با اشاره به اینکه مدیران غیرنهادی در استان سمنان به خوبی به جزییات امور فرهنگی این استان وقوف دارند، اظهار کرد: جای مباهات است که مدیران غیرنهادی استان سمنان به مسأله فرهنگ اهمیت می دهند و به موضوع کسب و کارهای کوچک در کتابخانه های عمومی ورود کرده اند.

وی با بیان اینکه امروز رویکرد اساسی کتابخانه های عمومی در کشور تغییر یافته است، اضافه کرد: تصویری که از کتابخانه های عمومی و کارکرد جدید آن داریم، قطعاً چیزی غیرازآن نیست که ما اکنون تجلی آن را در این جلسه به وضوح مشاهده می کنیم.

معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه های عمومی کشور ضمن بیان اینکه تعریف عضو از کسی که کارت عضویت رسمی دارد، تغییر کرده و اکنون اعضای کتابخانه های عمومی به جامعه خدمت گیر تبدیل شده اند، افزود: ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد جدید کتابخانه های عمومی چیست؟

رویکرد جدید کتابخانه های عمومی چیست؟