مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-07سياسي

تعامل و هماهنگی ستاد اجرایی انتخابات و هیئت نظارت در استان بوشهر


رییس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: یکی از شاخص های استان بوشهر وحدت، تعامل و هماهنگی بین ستاد اجرایی انتخابات و هیأت نظارت بر انتخابات استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر پورات ظهر دوشنبه در نشست با هیئت نظارت بر انتخابات استان بوشهر در اولین روز از شروع پیش ثبت نام متقاضیان داوطلبی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از شاخص های استان بوشهر وحدت، تعامل و هماهنگی بین ستاد اجرایی انتخابات و هیئت نظارت بر انتخابات استان است که با هم افزایی زمینه حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات اسفند ماه سال جاری فراهم خواهند کرد.

رییس ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: مرحله پیش ثبت نام از متقاضیان داوطلبی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان و سراسر کشور از صبح امروز دوشنبه 16 مرداد 1402 آغاز شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: پیش ثبت نام از متقاضیان از ساعت 8 صبح امروز آغاز شد و داوطلبان می توانند برای ثبت نام به سامانه ای که وزارت کشور به همین منظور طراحی شده است، مراجعه و مدارک درخواستی را بارگذاری و ثبت نام کنند.

پورات گفت: طبق اطلاعیه شماره پنج ستاد انتخابات وزارت کشور در آن گردیده که عدم اقدام در موعد تعیین شده پیش ثبت نام، مانع ثبت نام نهایی خواهد شد و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل و هماهنگی ستاد اجرایی انتخابات و هیئت نظارت در استان بوشهر

تعامل و هماهنگی ستاد اجرایی انتخابات و هیئت نظارت در استان بوشهر