مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 10:002023-07-23سياسي

عمل به دستور رییس جمهور و آغاز کار شبانه در سد تنگ سرخ


معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آغاز کار شبانه در سد تنگ سرخ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ یکی از پروژه های مهم استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه آب سد تنگ سرخ در حوالی شهر یاسوج است هر چند عده ای اینگونه می پندارند که گرادگرد شهری یاسوج را آب فرا گرفته و نیازی به سد ندارد اما قابل توجه اینکه در سال های اخیر وضعیت آبی شهر یاسوج مرکز استان از بحران عبور کرده و به تنش آبی رسیده است.

اما در سفر رییس جمهور به استان کهکیلویه و بویراحمد آیت الله رییسی در جمع مردم شهر یاسوج به آنها وعده داد که سد تنگ سرخ با عزم انقلابی ساخته خواهد شد.

بعد از دستور آیت الله رییسی در خصوص سد تنگ سرخ مسئولان استانی به خصوص در حوزه معاونت عمرانی کار خود را در دو شیفت شبانه و روزانه پیگیری می کنند.

در همین خصوص علی محمد روستا معاون عمرانی استاندار کهکیلویه و بویراحمد در گفتگو با فارس اظهار کرد: یکی از پروژه های مهم استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه آب سد تنگ سرخ است.

وی گفت: بعد از سفر دوم دولت و رییس جمهور به استان این موضوع با قوت بیشتری پیگیری شد و با افزایش ماشین آلات همچون بیل مکانیکی و کامیون شیفت شبانه را نیز آغاز کردیم و اکنون در چند جبهه کار در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل به دستور رییس جمهور و آغاز کار شبانه در سد تنگ سرخ

عمل به دستور رییس جمهور و آغاز کار شبانه در سد تنگ سرخ