مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 16:352023-08-20سياسي

رسانه ها باید باورپذیر باشند


مدیرعامل خانه مطبوعات استان اصفهان گفت: رسانه ها باید باورپذیر باشند و این باورپذیری و آگاهی از موضوعات جامعه باعث می شود بتوانند موضوعات و اتفاقات جامعه را برای مردم بیان کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، امیدآفرینی کنند تا مشارکت حداکثری در انتخابات ایجاد شود.

وی افزود: من اعتقاد دارم که در حال حاضر رسانه ها باید باورپذیر باشند چرا که این باورپذیری و آگاهی از موضوعات جامعه باعث می شود خبرنگاران بتوانند موضوعات و اتفاقات جامعه را برای مردم بازگو کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان اصفهان با اشاره به عدم همکاری برخی دستگاه های اجرایی با خبرنگاران، تاکید کرد: معاون سیاسی استانداری و رییس شورای اطلاع رسانی استان چندین بار در جلسات مطرح کردند که هرکدام از ادارات که همکاری ندارند را به استان معرفی کنید و در شهرستان اردستان می شود موارد مربوط به عدم همکاری را معرفی کرد.

بهروان تصریح کرد: خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان یک تشکل صنفی و تحت نظر اداره ارشاد است که به عنوان اولین خانه مطبوعات کشور در سال 1373 تأسیس شد و این تشکل برای اعضای خود تسهیلاتی از قبیل مسکن و نظایر آن را فراهم می کند.

وی بیان کرد: در ارتباط با شکایات برخی ادارات از خبرنگاران، در خانه مطبوعات کمیته حقوقی وجود دارد که مشکل حقوقی را از طریق هم فکری و سپس هیأت منصفه مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها باید باورپذیر باشند

رسانه ها باید باورپذیر باشند