مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 21:102023-08-08دانش

تحصیل 700 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه


کرمانشاه_ مدیریت امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تحصیل 700 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی مشغول خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یحیی پاسدار بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد پس از تبریک روز خبرنگار در خصوص وضعیت پذیرش دانشجویان خارجی، اظهار کرد: حدود 700 دانشجو بین الملل در این دانشگاه مشغول تحصیل بوده که این آمار نسبت به سال های گذشته افزایشی بوده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون حدود 12 درصد از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی از کشورهای خارجی هستند، افزود: این دانشجویان از کشورهای پاکستان، عراق، نروژ، هند، سومالی، فیلیپین و بحرین هستند که بر اساس توافقات با وزارت کشور معادل 20 درصد از ظرفیت پذیرش دانشجویان داخلی دانشجوی مقطع کارشناسی و 30 درصد دانشجویان تحصیلات تکمیلی خواهیم داشت.

مدیریت امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در بین سایر دانشگاه های وزارت علوم و بهداشت رتبه اول را در پذیرش دانشجویان خارجی دارد و همچنین در رتبه بندی شانگهای که بر اساس توانمندی ها دسته بندی می شوند رتبه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بین 200 تا 300 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 700 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

تحصیل 700 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه