مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 08:312023-08-20ورزشي

تشکیل «شورای عالی جوانان» پس از 9 سال در دولت سیزدهم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه با حضور روح اله اسدی مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری  در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد.

مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در این نشست گفت: مهمترین مرجعع تصمیم گیری برای جوانان هر استان ستاد ساماندهی امور جوانان استان است.

  وی ادامه داد: این ستاد مرجعی مهم برای پایش و تصمیم گیری برای حل مشکلات جوانان استان و باید تلاش کنیم نتایج این ستاد برای جوانان ملموس باشد.

  اسدی خاطرنشان کرد: تسهیل در صدور مجوزها، پیش بینی تسهیلات برای جوانان و موارد دیگر برای جوانان پیش بینی شده، اما غالب جوانان از این طرح ها اطلاع ندارند.

  وی گفت: در دوران استعمار فرانو جامعه هدف جوانان هستند و ما باید تلاش کنیم اثرات این هجمه ها را کاهش دهیم.

  اسدی یادآور شد: در دولت فعلی شورای عالی جوانان بپس از حدود 9 سال با حضور رییس جمهور برگزار شده و این نشان دهنده اهمیت جوانان در این دولت مردمی است.

  وی افزود: در استان کرمانشاه در گذشته مشکلاتی در حوزه راهبری جوانان وجود داشته است که در دوره فعلی خوشبختانه مرتفع شده است و در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل «شورای عالی جوانان» پس از 9 سال در دولت سیزدهم

تشکیل «شورای عالی جوانان» پس از 9 سال در دولت سیزدهم