مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 19:502023-08-08سياسي

موانع دسترسی آزاد خبرنگاران به اطلاعات رفع شود


معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از مسئولان خواست تا موانع دسترسی آزاد خبرنگاران به اطلاعات را برطرف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی شامگاه سه شنبه در جریان بازدید از دفاتر سرپرستی برخی رسانه ها با اشاره به مشکلات حرفه ای خبرنگاران بر لزوم همکاری مدیران با خبرنگاران به عنوان عناصر خدوم و بی ادعای عرصه آگاهی بخشی جامعه تاکید و خاطر نشان کرد: مسئولان باید موانع دسترسی خبرنگاران به اطلاعات پایه ای را در عرصه اطلاع رسانی برطرف کنند.

سلگی، خبرنگاران را یاوران صمیمی دولت در جهاد تببین دانست وافزود: درعرصه جهاد تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با هجمه وسیع رسانه ای استکبار خبرنگاران مسئولیت عمده و کلیدی دارند.

معاون استاندار مازندران همچنین با اشاره به مشکلات صنفی خبرنگاران خواستار جدیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حل و ساماندهی تنگناهای حرفه ای و صنفی اصحاب رسانه استان شد.

وی همچنین در بازدید از منزل شهید غلامعلی لقمانی و دیدار با مادر گرامی این شهید رسانه ملی در شهرستان نکا از مقام شامخ مادر این شهید والامقام تحلیل کرد.

‏ سلگی با اشاره به نقش ممتاز شهید لقمانی شهید شاخص رسانه ملی در عرصه اطلاع رسانی هوشمندانه و مقابله با جنگ نرم دشمنان خواستار تصویرسازی از زندگی این چهره ماندگار برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع دسترسی آزاد خبرنگاران به اطلاعات رفع شود

موانع دسترسی آزاد خبرنگاران به اطلاعات رفع شود