مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 21:102023-08-03ورزشي

حضور تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر قطعی شد


سخنگوی شورای شهر ارومیه از حضور تیم شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه علی مصطفی زاده سخنگوی شورای شهرارومیه اظهار داشت: موافقت رسمی فدراسیون والیبال با حضور تیم شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال کتبا به شهردار ارومیه اعلام شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومی گفت: رییس فدراسیون والیبال (در پاسخ به نامه شهردار ارومیه) با ارسال نامه ای به شهردار ارومیه موافقت رسمی این فدراسیون را با حضور تیم شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال اعلام کرده است.

وی افزود: مدیران و کادر فنی تیم والیبال شهرداری با توجه به اجازه ثبت قرارداد با بازیکنان که از سوی شورای شهر مصوب و از طرف کمیته تطبیق فرمانداری ارومیه نیز تایید شده اقدامات لازم را در راستای عقد قرارداد با بازیکنان در اسرع وقت انجام خواهند داد.

مصطفی زاده با اشاره به حضور و دیدار شهردار ارومیه با رییس فدراسیون والیبال در تهران ادامه داد؛ در این دیدار که در ادامه پیگیری های مکرر تعیین تکلیف تیم شهرداری ارومیه انجام شد، مقرر گردید که شهرداری ارومیه در قِبل مجوز حضور تیم والیبال شهرداری در لیگ برتر امسال از سوی فدراسیون، در طول برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که از 28 مرداد تا 4 شهریور در ارومیه برگزار خواهد شد علاوه بر انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر قطعی شد

حضور تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر قطعی شد