مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 13:352023-07-26اقتصادي

احداث مخازن جدید، مشکل آب شرب البرز را حل می کند


با شتاب گرفتن احداث مخازن جدید ذخیره آب، طی یکسال آینده 20 درصد به ظرفیت حجم مخازن آب شرب در استان البرز اضافه می شود.

- ایسنا/البرز مدیرعامل آبفای البرز گفت: با شتاب گرفتن احداث مخازن جدید ذخیره آب، طی یکسال آینده 20 درصد به ظرفیت حجم مخازن آب شرب در استان البرز اضافه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا نامداری گفت: برنامه ساخت 110 هزار متر مکعب حجم مخازن جدید آب شرب درشهرها و روستاهای البرز در دستور کار قرار گرفته که هم اکنون اجرای 42 هزار متر مکعب آن شروع شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به رشد جمعیت و مهاجر پذیری بالای البرز و تجاربی که از دوتنش آبی هفته های گذشته به دست آمد، باید حجم جدیدی از مخازن آب احداث شود تا به استاندارد سرانه حجم مخازن دست یابیم.

وی اذعان کرد: درحالی که هم اکنون در استان البرز 500 هزار متر مکعب حجم مخازن ذخیره آب وجود دارد، براساس استاندارد سرانه مخازن با کمبود 200 هزار متر مکعبی (معادل 40 درصد) روبرو هستیم که برای جبران آن، سالانه 20 درصد به حجم مخازن افزوده می شود.

مدیرعامل آبفای البرز با اشاره به بهره برداری از 20 هزار متر مکعب مخزن در سال گذشته گفت: هم اکنون 42 هزار متر مکعب مخزن جدید در دست ساخت است و در سال جاری نیز 22 هزار متر مکعب آن به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مخازن جدید، مشکل آب شرب البرز را حل می کند

احداث مخازن جدید، مشکل آب شرب البرز را حل می کند