مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-09سياسي

ضروری است تا جامعه محلی در کنار اثر تاریخی احساس خوشبختی کند


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: در تمامی کنوانسیون های ملی از قبیل آیین نامه ها، نظام نامه ها و دستور العمل ها و حتی در کنوانسیون های بین المللی جامعه محلی باید در کنار میراث فرهنگی و اثر تاریخی احساس خوشبختی کند.

- ایسنا/خوزستان مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: در تمامی کنوانسیون های ملی از قبیل آیین نامه ها، نظام نامه ها و دستور العمل ها و حتی در کنوانسیون های بین المللی جامعه محلی باید در کنار میراث فرهنگی و اثر تاریخی احساس خوشبختی کند.

محمدحسین ارسطوزاده روز گذشته با حضور در ایسنا به مناسبت روز خبرنگار و با تبریک این روز به خبرنگاران با اشاره به بناهایی که مخروبه اند و اغلب به عنوان زباله دانی و.

مشاهده می شوند اظهار کرد: این بناهای مخروبه با الگوهای معماری که متناسب با بافت تاریخی آنهاست و از آن به عنوان ضوابط اختصاصی بافت تاریخی یاد می شود قابلیت این را دارند که احیا شوند.

ادامه داد: عقیده ما این است که این بناهای رها شده باید آباد شوند و در جهت خدمت رسانی به بافت انجام وظیفه کنند.

بنابراین هیچ دلیلی برای اینکه در بافت تاریخی محلی متروکه یا مخروبه باشد و به حال خود رها شود وجود ندارد مگر اینکه معضل اصلی بافت تاریخی مالک شخصی باشد چر که بناهایی وجود دارد که به دلیل بلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضروری است تا جامعه محلی در کنار اثر تاریخی احساس خوشبختی کند

ضروری است تا جامعه محلی در کنار اثر تاریخی احساس خوشبختی کند