مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 21:452023-08-20سياسي

دستور رییسی در خصوص وام اربعین


سید ابراهیم رییسی رییس جمهور تاکید کرد: وام اربعین به صورت قرض الحسنه پرداخت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت دستور داد وام اربعین به صورت قرض الحسنه به زائرین پرداخت و با سوداگری و دلالی در زمینه بلیط اربعین برخورد شود.

سید ابراهیم رییسی، در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت، توصیه ها و فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر کار جهادی و خستگی ناپذیر با روحیه امیدوارانه را چراغ راه و نصب العین حرکت مسئولان دولت عنوان کرد و با اشاره به خطر گرفتار شدن دولتمردان به افت روزمرگی، حرکت جهادی برای تحقق رشد اقتصادی را مهمترین تکلیف مسئولان دولتی دانست.

رییس جمهور برگزاری جلسات برای همکاری، همگرایی و ایجاد فهم مشترک میان مسئولان دستگاه ها را لازم دانست و به مسئولان دستگاه های دولتی توصیه کرد با کاستن از برگزاری جلسات غیر ضرور و تمرکز بر سامان دادن طرح ها و پروژه ها بر کار عملیاتی و اجرایی به دنبال تحقق اثرات جلسات در کار و معیشت مردم باشند.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حواشی ایجاد شده در ارتباط با وام زیارت اربعین، به رییس بانک مرکزی دستور داد این وام به صورت قرض الحسنه به زائران پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییسی در خصوص وام اربعین

دستور رییسی در خصوص وام اربعین