مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-02دانش

397 دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحصیل می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، شاپور بدیعی، معاون امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد از حضور 397 دانشجوی غیر ایرانی مشغول تحصیل در این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: - معاون امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 397 دانشجوی خارجی در مقطع عمومی و تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحصیل می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، شاپور بدیعی، معاون امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد از حضور 397 دانشجوی غیر ایرانی مشغول تحصیل در این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: این دانشجویان در مقاطع عمومی و تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه تحصیل می کنند.

بدیعی گفت: تلاش برای تقویت نظام سلامت کشور های همسایه از طریق روابط آموزشی یکی از اولویت های حوزه بین الملل این دانشگاه در زمینه آموزش پزشکی است.

معاون امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: از طریق مشارکت با کشور های همسایه، باید سیستم نظام سلامت منطقه را تقویت کنیم، زیرا بیماری کرونا نشان داد که سلامت کشور های مختلف با یکدیگر ارتباط دارد و سلامت فرد فرد آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: برای جذب دانشجوی خارجی، مجاورت با کشور هایی مانند تاجیکستان و افغانستان که زبان مشترک با ما دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است و آن ها می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

397 دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحصیل می کنند

397 دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحصیل می کنند