مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 18:472023-08-08سياسي

بابایی کارنامی: وزیر صمت مخالف تشکیل وزارت بازرگانی است


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از مخالفت وزیر صمت با لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در کمیسیون ویژه جهش تولید خبر داد.

- علی بابایی کارنامی عضو کمیسیون اجتماعی و فراکسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره جزییات جلسه کمیسیون ویژه جهش تولید با وزیر صمت در خصوص بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی، گفت: کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی به تصویب رسیده اما در جزییات و اختیاراتی که پس از تشکیل وزارتخانه از وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت انتزاع و به وزارت بازرگانی داده می شود، محل اختلاف وجود دارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه اظهار کرد: به همین دلیل محور این جلسه بر سر این بود که آیا وزارت بازرگانی هماهنگ کننده است یا مدیریت کار بر عهده او است؟ به همین دلیل و در این راستا باید تصمیمات متناسب با آن گرفته شود که با تجمیع نظرات به این نتیجه رسیدیم که وزارت بازرگانی اختیارات کامل در حوزه واردات و صادرات کل کشور  داشته باشد.

 وی ادامه داد: البته از این منظر برای وزارت بازرگانی جای بحث است که آیا این تشکیل می تواند بخشی از مشکلات کشور را که امروز در جامعه وجود دارد را حل کند یا خیر؟ این موضوع موافقین و مخالفینی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابایی کارنامی: وزیر صمت مخالف تشکیل وزارت بازرگانی است

بابایی کارنامی: وزیر صمت مخالف تشکیل وزارت بازرگانی است