مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 17:302023-08-17سياسي

ثبت نام 213 متقاضی به ازای هر کرسی نمایندگی مجلس در همدان


مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان گفت: ثبت نام 213 متقاضی به ازای هر کرسی نمایندگی مجلس در شهرستان همدان گویای مشارکت خوب و رقابت در انتخابات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، غلامرضا فریدونی عصر امروز در نشست مشترک ستاد انتخابات استان و شهرستان همدان اظهار کرد: مردمسالاری و جمهوریت در بطن دین مبین اسلام وجود دارد و بسیاری از آیات و روایات ما مبین این مهم است.

وی افزود : مشورت، واگذار کردن امور به مردم، نحوه حکمرانی و حکومتداری در دین اسلام مورد توجه و تاکید قرار گرفته که امام راحل احیاگر این اصول با جمهوری اسلامی بود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم تعیین کننده خطی مشی نظام هستند گفت: انتخابات یکی از مهمترین ساز و کارهای پیش بینی شده در این راستا و به منظور دخالت مردم در تعیین سرنوشت خویش است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری افزود: برگزاری مطلوب انتخابات با توجه به چهار مولفه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت هدف ماست که در این راستا فرمانداری ها در خط مقدم هستند.

فریدونی یادآور شد: یک هزار و 421 متقاضی در استان همدان برای مجلس ثبت نام کردند که سهم شهرستان همدان 426 متقاضی بود،  ثبت نام 213 متقاضی به ازای هر کرسی نمایندگی مجلس در شهرستان همدان گویای مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 213 متقاضی به ازای هر کرسی نمایندگی مجلس در همدان

ثبت نام 213 متقاضی به ازای هر کرسی نمایندگی مجلس در همدان