مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-19اقتصادي

وضعیت توزیع بنزین در کلان شهرها به حالت عادی برگشت


هم اکنون مشکلات توزیع بنزین در تهران و سایر کلان شهرها تقریبا حل شده است و شاهد کاهش صف بنزین در جایگاه ها هستیم و وضعیت به حالت عادی بازگشته است.

- رضا نواز در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به آخرین وضعیت جایگاه های سوخت کشور عنوان کرد: بعد از ورود آقای مخبر معاون اول رییس جمهور و پیگیری مجدانه ایشان برای حل مشکلات و تلاش شبانه روزی وزارت نفت و جایگاه داران، هم اکنون مشکلات توزیع بنزین در تهران و سایر کلانشهرها تقریبا حل شده است و شاهد کاهش صف بنزین در جایگاه ها هستیم.

سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت گفت: البته همچنان مشکلاتی در سایر استان ها به ویژه استان های مرزی درباره سوخت گیری مردم به ما گزارش شده است که به دولت منتقل کرده ایم و انشاالله به زودی حل خواهد شد.

  وی توضیح داد: جو روانی ایجاد شده توسط برخی رسانه ها بر ذهن مردم از بین رفته است و با اطلاع رسانی مجموعه دولت این اطمینان به مردم داده شد که کمبود سوخت و یا اصلاح قیمتی رخ نخواهد داد و این موضوعات شایعه است.

  نواز اظهار داشت: امیدواریم با دستورات و اقدامات ویژه به زودی مشکلات باقیمانده در توزیع بنزین در سایر نقاط هم به طور کامل برطرف شود.

وضعیت هم اکنون در تهران و کلانشهرها تقریبا عادی گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت توزیع بنزین در کلان شهرها به حالت عادی برگشت

وضعیت توزیع بنزین در کلان شهرها به حالت عادی برگشت