مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-15اقتصادي

احیای 10 واحد تولیدی و صنعتی در بندر انزلی


رییس اداره صمت بندرانزلی با اشاره به اینکه در حال حاضر 74 واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان فعالیت دارند، گفت: از این میزان 40 واحد فعال و 24 واحد غیر فعال و 10 واحد نیز در حال احیا و ورود به مرحله تولید هستند.

- ایسنا/گیلان رییس اداره صمت بندرانزلی با اشاره به اینکه در حال حاضر 74 واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان فعالیت دارند، گفت: از این میزان 40 واحد فعال و 24 واحد غیر فعال و 10 واحد نیز در حال احیا و ورود به مرحله تولید هستند.

محمدرضا روحانی منش در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای امسال، 1959 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی شهرستان بندر انزلی انجام شده است که در روند این بازرسی ها 207 فقره پرونده تخلف انجام شده است.

وی با بیان اینکه واحدهای متخلف توسط بازرسان در سامانه سیمبا، ثبت و جهت رسیدگی به شعبه تعزیرات ارجاع می شود، افزود: بازرسی ها به صورت مستقل توسط بازرسان اداره صمت همچنین گشت مشترک با همراهی سایر ادارات از جمله تعزیرات، جهاد، بسیج، اتاق اصناف، دامپزشکی و شبکه بهداشت با موضوعات کالایی و خدماتی انجام می شود.

روحانی منش تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 19 تن شکر و یک تن گوشت منجمد در راستای توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار بین فروشگاه های بزرگ و واحدهای صنفی شهرستان بندر انزلی توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 10 واحد تولیدی و صنعتی در بندر انزلی

احیای 10 واحد تولیدی و صنعتی در بندر انزلی