مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 14:152023-07-24اجتماعي

گرد و غبار و باد لحظه ای در راه همدان


کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه تا 2 روز آینده گرد و غبار و افزایش سرعت باد لحظه ای، پدیده غالب است گفت: هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده است.

- محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تا پنج روز آینده عمدتا آسمان استان صاف و آفتابی خواهد بود اظهار کرد: از روز چهارشنبه شدت غلظت آلاینده ها کاسته خواهد شد.

وی به جریان های شرقی و وزش بادهای شرقی از امروز تا پایان هفته اشاره کرد و افزود: جریان های غربی و افزایش سرعت باد همراه با گرد و غبار در اکثر مناطق استان پیش بینی می شود کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان در ادامه خاطرنشان کرد: تا دو روز آینده گرد و غبار و افزایش سرعت باد لحظه ای، پدیده غالب است که موجب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید می شود.

وی ضمن صدور هشدار سطح زرد هواشناسی یادآور شد: از تردد غیر ضروری بیماران تنفسی و کودکان در هوای باز اجتناب شود.

باقری شکیب در بخش دیگری متذکر شد: با توجه به نوسان دما از فردا روند کاهش دمای هوا پیش بینی می شود به نحوی که بین 2 تا سه درجه سانتیگراد کاهش دما در پیش است.

وی با تاکید بر اینکه طی 24 ساعت گذشته اسدآباد با 41 درجه سانتیگراد گرمترین و صبح امروز بهار با 14 درجه سانتیگراد خنک ترین نقاط استان گزارش شده است تصریح کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای همد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرد و غبار و باد لحظه ای در راه همدان

گرد و غبار و باد لحظه ای در راه همدان