مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-12اقتصادي

جمع آوری پارکینگ پارک ارم و بازگشایی کانال سیل برگردان غرب تهران


معاون پیشگیری و کاهش خطر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آغاز برچیدن پارکینگ احداث شده پارک ارم با هدف رفع موانع کانال سیل برگردان غرب تهران و اصلاح اتصال کانال باکری (وسک)خبر داد.

- معاون پیشگیری و کاهش خطر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آغاز برچیدن پارکینگ احداث شده پارک ارم با هدف رفع موانع کانال سیل برگردان غرب تهران و اصلاح اتصال کانال باکری (وسک)خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل سلیمی با بیان اینکه کانال سیل برگردان غرب تهران با طول حدود 9 کیلومتر یکی از کانال های مهم و اصلی شهر تهران برای کنترل سیلاب است؛ اظهار داشت: در طول این کانال کمبود ظرفیت و نقاط گلوگاهی وجود داشته که برخی از آن ها رفع شده و تعدادی از آن مطابق مطالعات عملیاتی کردن طرح جامع جمع آوری و هدایت آب های سطحی شهر تهران باید رفع شود.

سلیمی افزود: مطابق برنامه ریزی های انجام شده، عملیات اجرایی برای رفع دو مورد از موانع شناسایی شده در مجموعه پارک ارم با پیگیری های رییس اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل منطقه 5 و تعامل و همکاری این مجموعه آغاز شده است.

وی تصریح کرد: یکی از این نقاط گلوگاهی و خطرزا، پارکینگ احداث شده روی کانال در محدوده پارک ارم بوده که سازه ها و تجهیزات وابسته آن جمع آوری شده و بازگشایی کانال با عملیات برداشتن دال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری پارکینگ پارک ارم و بازگشایی کانال سیل برگردان غرب تهران

جمع آوری پارکینگ پارک ارم و بازگشایی کانال سیل برگردان غرب تهران