مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 20:302023-08-12سياسي

به ظرفیت بالایی برای مقابله با بحران ها دست پیدا کرده ایم


معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح کشورمان به سطح بالایی از ظرفیت، توانمندی و آمادگی مقابله با انواع بحران ها دست پیدا کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به منظور ارتقا حوزه سلامت، بهداشت و درمان نیروهای مسلح همایش 2 روزه مدیران، روسای بیمارستان ها و شورای هماهنگی بهداشت، امداد و درمان استانی ستاد کل نیروهای مسلح با حضور سردار پاسدار علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، سردار پاسدار حسن عراقی زاده رییس اداره بهداشت، امداد و درمان ستاد کل نیروهای مسلح و دیگر مسئولان در دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد.

سردار عبد اللهی در این همایش ضمن تاکید بر اهمیت حوزه بهداشت و درمان در سلامت و افزایش بازدهی فرآیند کاری کارکنان نیروهای مسلح، گفت: اهمیت این موضوع را در بحث ویروس تمامی ظرفیت و توانمندی های نیروهای مسلح در جهت یاری رساندن به هموطنان عزیزمان به کار گرفته شد.

وی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح کشورمان به سطح بالایی از ظرفیت، توانمندی و آمادگی مقابله با انواع بحران ها دست پیدا کرده اند، اذعان داشت: در حوزه سلامت و بهداشت و درمان به موفقیت های بزرگی رسیده ایم و این روند رو به رشد همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به ظرفیت بالایی برای مقابله با بحران ها دست پیدا کرده ایم

به ظرفیت بالایی برای مقابله با بحران ها دست پیدا کرده ایم