مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 15:552023-08-14اجتماعي

14 شهرستان خوزستان برای صدور گذرنامه زیارت اربعین فعال شدند


معاون فرهنگی و اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان از فعال سازی 14 شهرستان این استان در راستای صدور گذرنامه زیارت برای راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حکیم عبداللهی ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به استقبال محبین اهل بیت (ع) در خوزستان و اشتیاق آنها برای اعزام به مراسم اربعین حسینی، پلیس مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی خوزستان اقدام به راه اندازی لینک ثبت و صدور گذرنامه اربعین در 14 شهرستان استان کرده است.

وی با تاکید بر اینکه متقاضیان سفر اربعین برای سهولت در دریافت گذرنامه به درگاه پلیس من مراجعه کنند، افزود: با توجه به راه اندازی لینک ثبت و صدور گذرنامه اربعین در شهرستان های دزفول، ماهشهر، آبادان، خرمشهر، اندیمشک، دشت آزادگان، بهبهان، شوش، شوشتر، باغملک، ایذه، مسجدسلیمان، شادگان و رامهرمز درخواست کنندگان دیگر نیاز به حضور و مراجعه به پلیس گذرنامه استان نداشته و با همراه داشتن مدارک می توانند در شهرستان خود و یا نزدیک ترین مرکز به محل سکونت اقدام به ثبت و صدور گذرنامه زیارت کنند.

سرهنگ عبداللهی تاکید کرد: برای تسریع در صدور گذرنامه زیارت و جلوگیری از عودت مدارک، هم استانی ها باید ضمن ارائه کپی مدارک از قبیل کارت ملی، شناسنامه، پایان خدمت و… حتماً یک قطعه عکس با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 شهرستان خوزستان برای صدور گذرنامه زیارت اربعین فعال شدند

14 شهرستان خوزستان برای صدور گذرنامه زیارت اربعین فعال شدند