مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 02:202023-08-13سياسي

جلسه اعضای شورای ائتلاف با استاندار لرستان+ تصاویر


همزمان با روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی جمع کثیری از اعضای شورای ائتلاف در لرستان با فرهاد زیویار استاندار این استان دیدار و گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جلسه اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی با استاندار لرستان به مناسبت روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی شامگاه یکشنبه در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد.

در این جلسه که با موضوع بررسی نقش احزاب و دولت در افزایش مشارکت و رقابت پر شور در انتخابات برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی رییس، نادر بازگیر دبیر و ابراهیم بارانی از اعضای هیأت موسس شورای ائتلاف در استان و همچنین روسای شورای ائتلاف در شهرستان های لرستان و احزاب و تشکل های عضو این شورا حضور داشتند و تعدادی از آنها به بیان دیدگاه، نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

  کبری حافظی نماینده تشکل های انجمن اسلامی دانشجویان و فارغ التحصیلان (دانشگاهیان انقلابی) لرستان در این جلسه نقش احزاب و تشکل ها در انتخابات را مهم برشمرد و گفت: درخواستی از رییس ستاد انتخابات داریم که به منظور استفاده از نقطه نظرات نخبگان و اعضای تشکل ها جلساتی برگزار شود و حتی می توان میز تشکل ها را در ستاد انتخابات تشکیل داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه اعضای شورای ائتلاف با استاندار لرستان+ تصاویر

جلسه اعضای شورای ائتلاف با استاندار لرستان+ تصاویر