مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 00:502023-07-26اقتصادي

مصوبه کارگروه تسهیل روی زمین ماند/30 شغل جدید در انتظار 50میلیارد


در حالی که شعار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یزد، رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی است، برخی مصوبات این کارگروه روی زمین می مانند و بانک ها عجله ای برای اجرای آنها ندارند.

- خبرگزاری مهر – گروه استان ها: محمدرضا احمدی و مریم نیک طبع، زوج کارآفرین یزدی هستند که به تازگی اعتباری ویژه در صنعت غذایی کشور کسب کردند و توانستند سه ستاره اشتهار را برای اولین بار در کشور در صنایع غذایی از آن خود کنند.

در حالی که لوح ها، نشان ها و تندیس های بسیاری از رقابت های کیفی در کارنامه واحد تولیدی این زوج به چشم می خورد و در حالی که به تازگی در بین 500 واحد صنعتی توانستند گواهی اشتهار سه ستاره را از آن خود کنند، معطل تسهیلات 50 میلیارد تومانی هستند.

خبرنگاران یزد که در قالب تور رسانه ای از واحد تولیدی این زوج در شهرک صنعتی بازدید کردند، چالش های این واحد را واکاوی کردند.

محمدرضا احمدی، مؤسس صنایع غذایی نشاط آور یزد که به تولید برندی از روغن های خوراکی می پردازد، در پاسخ به سئوال مهر در مورد اعلام مسائل این واحد به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: نیاز شرکت به تسهیلات بانکی برای توسعه واحد، به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اعلام شد و مصوبه این کارگروه را دریافت کردیم اما بانک عامل اعلام کرد که قادر به تامین این اعتبار نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه کارگروه تسهیل روی زمین ماند/30 شغل جدید در انتظار 50میلیارد

مصوبه کارگروه تسهیل روی زمین ماند/30 شغل جدید در انتظار 50میلیارد