مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-08دانش

700 دانشجوی خارجی داریم/ در لیست دانشگاه های مورد تایید عراق قرار گرفتیم


مدیر امور بین الملل و رییس پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تحصیل 700 دانشجوی خارجی از هفت کشور جهان در این دانشگاه خبر داد.

- 700 دانشجوی "خارجی" داریم/ در لیست دانشگاه های مورد تایید "عراق" قرار گرفتیم ایسنا/کرمانشاه مدیر امور بین الملل و رییس پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تحصیل 700 دانشجوی خارجی از هفت کشور جهان در این دانشگاه خبر داد.

دکتر یحیی پاسدار در نشست خبری امروز (17 مرداد) از تحصیل 700 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد و افزود: با این تعداد دانشجو در حال حاضر از نظر تعداد دانشجوی خارجی به ایرانی، در صدر دانشگاه های علوم پزشکی کشور هستیم.

وی افزود: این تعداد دانشجو از هفت کشور عراق، نروژ، فیلیپین، هند، پاکستان، سومالی و بحرین در این دانشگاه پذیرش شده اند.

پاسدار با اشاره به ظرفیت پذیرش سالانه 100 تا 150 دانشجوی خارجی در این دانشگاه، گفت: اگر تقاضا در این زمینه زیاد باشد، امکان رایزنی با وزارت بهداشت برای افزایش این ظرفیت وجود دارد.

مدیر امور بین الملل و رییس پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شش از تحصیل دانشجویان خارجی در 30 رشته این دانشگاه خبر داد و افزود: این 30 رشته در پنج مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای عمومی پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی، مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 دانشجوی خارجی داریم/ در لیست دانشگاه های مورد تایید عراق قرار گرفتیم

700 دانشجوی خارجی داریم/ در لیست دانشگاه های مورد تایید عراق قرار گرفتیم