مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-15اقتصادي

تونل 4 کیلومتری که تبریز را ایمن می کند


تونل انرژی تبریز چهار کیلومتر و قطر آن 3.

5 است که با بهره برداری از آن برق تبریز در 40 سال آینده به شکلی ایمن تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، چند سالی است که حرف از یک تونل در تبریز در میان است آن هم تونل معمولی نه، بلکه تونلی به نام انرژی! برنامه اصلی این تونل تجمیع خدمات برق، مخابرات و آب است تا علاوه بر اینکه تیر برق و سیم های آویزان از کنار گوشه شهر جمع می شود، می تواند تامین کننده قوی برق مرکز شهر هم باشد.

چراکه ازدیاد جمعیت و افزایش ساخت و ساز و طبقات شهری و همچنین  ایجاد متروی شهری منجر به افزایش مصرف برق شده است که برای رفع این میزان نیاز به تونل انرژی است.

به مناسبت روز خبرنگار، شرکت برق منطقه ای آذربایجان، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی، شرکت توزیع نیروی برق تبریز بازدید رسانه ای از آخرین وضعیت این تونل انرژی به طول 4 کیلومتر برگزار کردند.

    پروژه اول: تونل انرژی از ورودیه خیابان ایده لو این تونل در عمق 12 متری زیر زمین قرار دارد، تونل انرژی در ایستگاه ایده لو چندین ورودیه دارد که ما توسط جرثقیل از طریق یک ورودیه وارد این تونل شدیم.

 تونل انرژی از ایده لو قرار است تا به پارکینگ شماره یک کوه عینالی تبریز برسد که به علت برخی مشکلات اعم از مشکل اختلال در فاضلاب، ریزش و غیره کمی روند کند به خود گرفته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل 4 کیلومتری که تبریز را ایمن می کند

تونل 4 کیلومتری که تبریز را ایمن می کند