مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-05سياسي

کار فرهنگی نبض جهاد دانشگاهی است


رییس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: کار فرهنگی نبض جهاد دانشگاهی است.

- عباس صفدری در گفتگو با، با تبریک پیشاپیش سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی، افزود: جهاد دانشگاهی یک زیرساخت فرهنگی علمی در منظومه گفتمانی انقلاب اسلامی و نبض این نهاد، کار فرهنگی است.

وی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی، نهادی از متن انقلاب است که در حوزه آموزش، پژوهش، فرهنگ و اشتغال و کارآفرینی فعالیت دارد و باید این نهاد را حلقه اتصال صنعت و دانشگاه دانست.

این مسئول بیان کرد: جهاد دانشگاهی در هر مقطعی از زمان، با توجه به نیازهای جامعه فعالیت کرده و در بحث های مختلف از جمله ارتباط صنعت با دانشگاه، تولید، خدمات تخصصی و پژوهشی و مباحث علمی و پزشکی خدمات چشمگیری ارائه کرده است.

وی با اشاره به این مطلب که مهمترین ویژگی جهاد دانشگاهی این است که شعار ما می توانیم را زنده کرد، با اشاره به عملکرد این نهاد در بخشهای مختلف طی سالیان گذشته خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی توانست در زمینه های مختلف مانند توسعه علم و فناوری و اعتقاد و اعتماد به دانشجویان و جوانان در حوزه دانش بنیان تبدیل ایده به ثروت و تجاری سازی تولیدات موفق عمل کند.

رییس جهاد دانشگاهی استان خاطرنشان کرد: امروز جهاد دانشگاهی مأموریت خود را در کارها و برنامه های متعددی از جمله بخشهای مختلف همچون آموزش، تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار فرهنگی نبض جهاد دانشگاهی است

کار فرهنگی نبض جهاد دانشگاهی است