مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:112023-08-14اقتصادي

نرخ مصوب بلیط اتوبوس برای زائران اربعین از لرستان اعلام شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از جابه جایی زائران اربعین با ناوگان عمومی حمل و نقل اتوبوسرانی براساس نرخ مصوب اعلام شده خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از جابه جایی زائران اربعین با ناوگان عمومی حمل و نقل اتوبوسرانی براساس نرخ مصوب اعلام شده خبر داد.

مرتضی شیروانی امروز 23 مردادماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سفرهای اربعین از 27 مرداد تا 20 شهریورماه سال جاری انجام می شود، اظهار کرد: پیش فروش بلیط سفرهای اربعین از 21 مردادماه به صورت الکترونیکی با مراجعه به سایت آژانس های مسافرتی آغاز شده است؛ همچنین شرکت های حمل و نقل موظف هستند نسبت به پیش فروش حضوری بلیط اقدام کنند.

وی اضافه کرد: نرخ مصوب بلیط برای سفر اربعین از مبدأ خرم آباد تا مرز مهران برای اتوبوس های 25 نفره مبلغ 400 هزار تومان و برای اتوبوس های 32 نفره، 334 هزار تومان و برای اتوبوس های 44 نفره مبلغ 239 هزار تومان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان ادامه داد: نرخ مصوب بلیط برای سفر اربعین از مبدأ بروجرد تا مرز مهران برای اتوبوس های 25 نفره مبلغ 440 هزار تومان و برای اتوبوس های 32 نفره، 366 هزار تومان و برای اتوبوس های 44 نفره مبلغ 265 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ مصوب بلیط اتوبوس برای زائران اربعین از لرستان اعلام شد

نرخ مصوب بلیط اتوبوس برای زائران اربعین از لرستان اعلام شد