مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 13:052023-07-25سياسي

فرهنگ مصالحه باید جزیی از زندگی ما شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه کرمانشاه گفت: طبق روایات دینی کسانی که گذشت می کنند، بهشت را برای خود معامله می کنند.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه کرمانشاه گفت: طبق روایات دینی کسانی که گذشت می کنند، بهشت را برای خود معامله می کنند.

آیت الله مصطفی علما، امروز (سوم مرداد) در همایش اصلاح حسینی که با حضور معاون فرهنگی قوه قضاییه و جمعی از بزرگان و صلح یاران برگزار شد، با اشاره به ایجاد مصالحه بین مردم، اظهار کرد: ایجاد صلح بین دو نفر ارزش بسیار زیادی دارد، تا جایی که ائمه و بزرگان دینی ما روی آن تاکید فراوانی داشته اند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: حضرت علی(ع) دو فرزند خود را به اصلاح ذات البین توصیه می کند که نشان از اهمیت این موضوع دارد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) نیز خدمت به مردم را بعد از انجام واجبات، دارای فضلیت بسیار می دانست و خودش را هم خدمتگزار مردم می خواند.

افرادی هم که در راه صلح و سازش قدم بر می دارند مشغول خدمت به مردم هستند.

وی یکی از مصادیق ایجاد مصالحه بین مردم را مسئله خون صلح خواند و گفت: خون صلح اقدامی بسیار ارزشمند است و افرادی هم که در این کار دخیل هستند، سیره اسلام و ائمه و معصومین را در پیش گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ مصالحه باید جزیی از زندگی ما شود

فرهنگ مصالحه باید جزیی از زندگی ما شود