مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 18:152023-08-08اقتصادي

ساخت مخزن زلال ساز تصفیه خانه آب مراغه، 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: ساخت مخزن زلال ساز پنج هزار مترمکعبی تصفیه خانه آب مراغه با پیشرفت 90درصد و اعتبار 200 میلیارد ریال در حال اجرا است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: ساخت مخزن زلال ساز پنج هزار مترمکعبی تصفیه خانه آب مراغه با پیشرفت 90درصد و اعتبار 200 میلیارد ریال در حال اجرا است.

محمد خانی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای افزایش ظرفیت و کیفیت آب شرب و توسعه و تجهیز تصفیه خانه آب مراغه با قدمت بیش از 20 سال و با توجه به رشد جمعیت و توسعه روز افزون شهرستان، عملیات احداث ساخت مخزن زلال ساز تصفیه خانه آب مراغه آغاز شده و در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه این مخزن در راستای اجرای مدول دوم تصفیه خانه آب مراغه ساخته می شود، گفت: با توجه به ورود سیلاب های فصلی در پی بارش های شدید در برخی فصول سال که منجر به افزایش کدورت آب از پشت سد علویان به تصفیه خانه آب و تاثیر در عملکرد و کارایی تصفیه خانه می شود، بهره برداری از این مخزن را برای شهرستان مراغه ضروری می کند.

خانی تاکید کرد: تصفیه خانه آب مراغه هم اکنون جوابگوی نیاز شهرستان بوده که با احداث و تکمیل مدول دوم آن با ظرفیت 900 لیتر در ثانیه، مشکل کدورت آب رفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مخزن زلال ساز تصفیه خانه آب مراغه، 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ساخت مخزن زلال ساز تصفیه خانه آب مراغه، 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد