مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 01:402023-08-07اقتصادي

«پارسیلون» همچنان وبال گردن صنعت لرستان


کارخانه «پارسیلون» همچنان وبال گردن صنعت لرستان بوده و وعده مسئولان برای تبدیل شدن به منطقه ویژه اقتصادی و احیای آن هنوز روی زمین مانده است.

- خرم آباد - کارخانه پارسیلون همچنان وبال گردن صنعت لرستان بوده و وعده مسئولان برای تبدیل شدن به منطقه ویژه اقتصادی و احیای آن هنوز روی زمین مانده است.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: تعطیلی و یا نیمه فعال بودن واحدهای صنعتی یکی از چالش های حوزه تولید و اشتغال لرستان محسوب می شود، موضوعی که موجب شده بسیاری از فرصت های شغلی در این استان از دست برود.

پارسیلون زخم کهنه صنعت لرستان در لرستان واحدهای صنعتی بسیاری وجود دارد که روزگاری در نوع خود از بهترین واحدهای اقتصادی در کشور محسوب می شدند، اما طی سال های گذشته و اخیر به دلیل برخی مسائل و مشکلات این واحدها دیگر آن پویایی گذشته را ندارند و به طور عمده رو به تعطیلی رفته اند.

پارسیلون خرم آباد که همواره از آن به عنوان زخم کهنه صنعت لرستان یاد می شود، سال هاست که تعطیل شده است، مجموعه ای که کارگران زیادی در آن مشغول به کار بودند و سهم خوبی در حوزه اشتغال و تولید لرستان بر عهده داشت.

متأسفانه این کارخانه بعد از واگذاری به بخش خصوصی دچار مشکلات متعددی شد و همین امر موجب تعطیلی و از کار بیکار شدن بیش از دو هزار کارگر آن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پارسیلون» همچنان وبال گردن صنعت لرستان

«پارسیلون» همچنان وبال گردن صنعت لرستان