مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:522023-08-15بين الملل

لیبرمن: نتانیاهو از عملیات نظامی علیه حزب الله ممانعت کرد


رهبر حزب «اسراییل خانه ما» و وزیر پیشین جنگ رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه مدعی شد، نتانیاهو از یک عملیات نظامی فوری علیه حزب الله در مرزهای لبنان ممانعت کرد.

- رهبر حزب اسراییل خانه ما و وزیر پیشین جنگ رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه مدعی شد، نتانیاهو از یک عملیات نظامی فوری علیه حزب الله در مرزهای لبنان ممانعت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آویگدور لیبرمن، رهبر حزب اسراییل خانه ما و وزیر پیشین جنگ رژیم صهیونیستی به رادیو عبری 103FM گفت، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ممانعت از این عملیات نظامی برخلاف توصیه سطح امنیتی رژیم عمل کرد که توصیه کرده بود، فوری و قاطع علیه حزب الله اقدام شود.

وی همچنین گفت، نتانیاهو در حال حاضر از رایزنی در کابینه و کمیته خارجه و امنیت درباره صلاحیت های ارتش جلوگیری می کند و معتقد است این موضوع منطقی و عاقلانه نیست.

لیبرمن درمورد فریاد نتانیاهو بر سر رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی هم گفت، او نباید به نخست وزیر اجازه دهد مخصوصا نزد دیگران سرش فریاد بزند.

لیبرمن که یکی از برجسته ترین متحدان سیاسی و نزدیکان نتانیاهو در گذشته بود، افزود: نتانیاهو زمانی شروع به فریاد زدن می کند که هیچ توضیح منطقی ندارد و این دقیقاً الگوی رفتار او است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیبرمن: نتانیاهو از عملیات نظامی علیه حزب الله ممانعت کرد

لیبرمن: نتانیاهو از عملیات نظامی علیه حزب الله ممانعت کرد