مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 23:102023-08-07سياسي

امارات: از دیپلماسی برای حل مسائل هسته ای ایران حمایت می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «حمد الکعبی»، نماینده امارات متحده در آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز دوشنبه گفت کشورش از دیپلماسی برای حل و فصل مسائل پیرامون برنامه هسته ای ایران حمایت می کند.

- نماینده آمریکا در آژانس بین المللی انرژی اتمی روز دوشنبه گفت کشورش از دیپلماسی برای حل و فصل مسائل پیرامون برنامه هسته ای ایران حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حمد الکعبی ، نماینده امارات متحده در آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز دوشنبه گفت کشورش از دیپلماسی برای حل و فصل مسائل پیرامون برنامه هسته ای ایران حمایت می کند.

  الکعبی که در یک جلسه با موضوع منع اشاعه هسته ای در شهر وین حضور داشت گفت: امارات همچنان به حمایت از دیپلماسی و گفتگو برای رفع نگرانی ها درباره برنامه هسته ای ایران ادامه می دهد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره برنامه هسته ای ایران ابراز نگرانی عمیق کرد و خواستار همکاری تهران با بازرس های آژانس اتمی شد.

او مدعی شد برنامه غنی سازی اورانیوم ایران مصارف صلح آمیز واقعی ندارد.

  طبق گزارش پایگاه انگلیسی زبان نشنال گفت ایران باید نگرانی های آژانس را رفع کرده و درباره نیت صلح آمیز فعالیت هایش اعتمادسازی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات: از دیپلماسی برای حل مسائل هسته ای ایران حمایت می کنیم

امارات: از دیپلماسی برای حل مسائل هسته ای ایران حمایت می کنیم