مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-06سياسي

بزرگترین سرمایه جهاد دانشگاهی، اعتماد نظام جمهوری اسلامی و مردم به آن است


سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم، با تاکید براینکه بزرگترین سرمایه جهاد دانشگاهی، اعتماد نظام جمهوری اسلامی و عموم مردم به جهاد است، - ایسنا/قم سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم، با تاکید براینکه بزرگترین سرمایه جهاد دانشگاهی، اعتماد نظام جمهوری اسلامی و عموم مردم به جهاد است، گفت: دانشجویان فارغ التحصیل در رشته نورد فولاد باتوجه به داشتن شرایط و ضوابط، در شرکت فولاد غرب آسیا به عنوان تکنسین استخدام می شوند.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی به فرمان حضرت امام(ره)، در اوایل انقلاب تاسیس شد، گفت: این ارگان تاکنون نیز وظایف بسیار مهمی را در نظام جمهوری اسلامی به عهده داشته و سربلند از انجام آن، بیرون آمده است.

وی افزود: جهاد دانشگاهی در استان قم از اوایل دهه 80 آغاز به کار کرد و در حوزه های پژوهش، آموزش و فرهنگی و اشتغال، مشغول فعالیت است؛ در این میان حوزه پژوهش با زیر مجموعه مرکز درمان ناباروری و سلول های بنیادی توانسته است در استان قم و کشور جایگاه ویژه و مهمی را به دست آورد.

سرپرست معاونت آموزش جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به اینکه اعتقاد ما این است که بزرگترین سرمایه جهاد دانشگاهی، اعتماد نظام جمهوری اسلامی و عموم مردم به این نهاد انقلابی است، خاطر نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین سرمایه جهاد دانشگاهی، اعتماد نظام جمهوری اسلامی و مردم به آن است

بزرگترین سرمایه جهاد دانشگاهی، اعتماد نظام جمهوری اسلامی و مردم به آن است