مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 17:202023-08-14اقتصادي

شهرک های صنعتی سنندج فقط باید در اختیار تولید و صنعت باشد


زمین های واگذار شده در شهرک های صنعتی سنندج صرفاً باید در اختیار تولید و صنعت و در جهت اشتغالزایی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسکری در جلسه تعیین تکلیف واحدهای تولیدی تغییر کاریری یافته شهرک های صنعتی 1 و 2 سنندج، با تاکید بر اینکه در این شهرک ها باید فعالیت های تولیدی و صنعتی انجام شده و در جهت اشتغالزایی باشد، گفت: با توجه به کوتاهی های که در گذشته شده است 20 درصد این واحدها به انبار و خدماتی تبدیل شده و باید با برنامه ریزی از ادامه این روند جلوگیری و نیز به ماهیت اصلی خود برگردد.

وی تغییرات صورت گرفته را در سه حالت انبار، خدماتی و استیجاری که بعضا بصورت تولیدی است عنوان کرد و افزود: در فاز اول برای واحدهای که به انبار تبدیل شده اند ضرب العجل تعیین شود که در اسرع وقت به امر تولید و صنعتی اختصاص یابد و در مراحل بعد واحدهای خدماتی تعیین تکلیف شوند.

فرماندار سنندج تاکید کرد که شرکت شهرک های صنعتی استان در شهرک جدید سرنجیانه اولویت واگذاری را به کسانی بدهد که هم اکنون در شهرک شماره 1 و 3 در سوله های استیجاری مشغول تولید هستند.

عسکری افزود: در شهرک جدید سرنجیانه سنندج در واگذاری ها تعهد قانونی و حقوقی گرفته شود که صرفا کار صنعتی و تولیدی در واحدها انجام شود و صاحبان سوله ها حق واگذاری به غیر کار صنعتی را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک های صنعتی سنندج فقط باید در اختیار تولید و صنعت باشد

شهرک های صنعتی سنندج فقط باید در اختیار تولید و صنعت باشد