مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-10سياسي

ضرورت نوآوری و خلاقیت در میزبانی شایسته از زائران دهه آخر ماه صفر


رییس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی بر ضرورت بهره گیری از تجربیات سال قبل برای میزبانی شایسته از زائران دهه آخر ماه صفر تاکید کرد و خواستار نوآوری و خلاقیت در ارائه خدمات بهتر به زائران شد.

- دکتر عبدالحمید طالبی در نشست قرارگاه زائران پیاده دهه آخر صفر که با هدف هماهنگی برنامه های فرهنگی در ایام دهه پایانی ماه صفر، شناسایی آسیب های برنامه های سال گذشته، رفع نقایص و تقویت نقاط قوت در میزبانی شایسته از زائران پیاده این ایام در تالار شیخ طوسی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: اثر بخشی زیارت از راه دور و نزدیک هدف فعالیت های دهه آخر صفر است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه امسال نیز همانند سال گذشته دهه آخر صفر با ایام تعطیلات تابستان همزمان شده است، بی شک میزبان خیل کثیری از زائران پیاده در مشهدالرضا خواهیم بود و از همین رو امیدواریم امسال نیز با بهره مندی از تجارب سال گذشته و نوآوری و خلاقیت میزبانی شایسته ای از زائران داشته باشیم و خدمت خالصانه و بهتری را به آن ها ارائه کنیم.

طالبی ادامه داد: آنچه که در سنوات اخیر به آن بیشتر پرداخته شده و مورد تاکید تولیت آستان قدس رضوی و خدمت گزاران بوده است، موضوع فرهنگ خدمت میزبانی، ادب حضور و اهتمام به ارائه خدمات و برنامه های فرهنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نوآوری و خلاقیت در میزبانی شایسته از زائران دهه آخر ماه صفر

ضرورت نوآوری و خلاقیت در میزبانی شایسته از زائران دهه آخر ماه صفر