مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-13سياسي

نیک بین: دنبال بررسی دقیق لایحه عفاف و حجاب هستیم / مجلس مخالف بی بند و باری است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام جواد نیک بین در جلسه علنی امروز (یکشنبه 22 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده متقاضیان بررسی لایحه عفاف و حجاب طبق اصل 85 قانون اساسی اظهار داشت: - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اگر لایحه حجاب و عفاف بر اساس اصل 85 بررسی شود، قابلیت تنقیح و تصحیح خواهد داشت و به صورت آزمایشی مصوب می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام جواد نیک بین در جلسه علنی امروز (یکشنبه 22 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده متقاضیان بررسی لایحه عفاف و حجاب طبق اصل 85 قانون اساسی اظهار داشت: اگر ما این لایحه را در کمیسیون های مجلس بررسی کنیم، می توانیم از نخبگان و صاحب نظران مختلف دعوت کنیم که در جلسات حضور یابند و نقطه نظرات خود را مطرح کنند.

صاحب نظران و نخبگان اجازه حضور در صحن مجلس را ندارند، اما ما می توانیم صاحب نظران در عرصه عفاف و حجاب را به جلسات کمیسیونی که برای بررسی این لایحه تشکیل می شود، دعوت کنیم تا آنان دغدغه و نظرات خود را مطرح کنند.

وی بیان کرد: از سوی دیگر همه نمایندگان مجلس هم می توانند در آن کمیسیون حضور یابند و موافقت و مخالفت خود را با این لایحه و مفاد آن مطرح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیک بین: دنبال بررسی دقیق لایحه عفاف و حجاب هستیم / مجلس مخالف بی بند و باری است

نیک بین: دنبال بررسی دقیق لایحه عفاف و حجاب هستیم / مجلس مخالف بی بند و باری است