مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 17:252023-07-26سياسي

لحظه ای که چشمان امام از دیدن شجاعت «قاسم» ستاره باران شد


شهادت برای تو چگونه است؟ قاسم با ذوق می گوید: شیرین تر از عسل! اینجاست که چشمان امام برق می زند و ستاره باران می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، صحرا داغ و سوزان است، امام هست و اندک یارانش، می چرخد و نگاهی به دور تا دورش می اندازد، تا چشم کار می کند دشمن ریخته، سیاهی سایه انداخته و بوی خون فضا را پر کرده است.

چشم از دشمن می گیرد و به یاران خودی نگاه می کند، شوق شهادت را در چشمان شان می خواند و پیروزی را از رفتارشان بیرون می کشد.

در میان همه نگرانی که برای زنان و کودکان دارد، دیدن یاران و اصحابش او را سرخوش می کند و برق شادی از قلبش سرچشمه می گیرد و همه وجودش را پر می کند.

کسی به سمتش می آید، صبر می کند تا نزدیک شود، قاسم است، دردانه برادر، میوه دل عمو! نوجوانی سیزده چهارده ساله، صحبت های عمو را شنیده و نمی داند که خودش هم به میدان می رود یا نه! نگران است، نکند عمو اجازه ندهد که به میدان برود! می آید تا سوال کند، بپرسد تا خیالش راحت شود، در دلش کلی دعا خوانده شاید هم نذر کرده و به حضرت زهرا(س) متوسل شده است.

به امام می رسد، هیبت علوی دارد و صولت حسنی! سر به زیر می اندازد و با وقار و ادب سوال می کند: من هم فردا شهید می شوم؟ امام چشمان پر صلابتش را ندیده با خود فکر می کند، نکند ترسیده باشد، از او می پرسد شهادت برای تو چگونه است؟ قاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحظه ای که چشمان امام از دیدن شجاعت «قاسم» ستاره باران شد

لحظه ای که چشمان امام از دیدن شجاعت «قاسم» ستاره باران شد