مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-14اقتصادي

اعلام نرخ مصوب بلیت اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین از لرستان


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان نرخ مصوب بلیت اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین از این استان را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی شیروانی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سفرهای اربعین از 27 مرداد تا 20 شهریور انجام می شود، اظهار داشت: پیش فروش بلیت سفرهای اربعین از 21 مرداد از طریق الکترونیکی با مراجعه به سایت آژانس های مسافرتی آغاز شده است همچنین شرکت های حمل ونقل نیز موظف هستند نسبت به پیش فروش حضوری بلیت اقدام کنند.

وی ادامه داد: نرخ مصوب بلیت برای سفر اربعین از مبدأ خرم آباد تا مرز مهران برای اتوبوس های 25 نفره مبلغ 400 هزار تومان و برای اتوبوس های 32 نفره، 334 هزار تومان و برای اتوبوس های 44 نفره مبلغ 239 هزار تومان است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان، بیان کرد: نرخ مصوب بلیت برای سفر اربعین از مبدأ بروجرد تا مرز مهران برای اتوبوس های 25 نفره مبلغ 440 هزار تومان و برای اتوبوس های 32 نفره، 366 هزار تومان و برای اتوبوس های 44 نفره مبلغ 265 هزار تومان است.

شیروانی با بیان اینکه در صورت بروز تخلف هم استانی ها می توانند موضوع را به نمایندگان مستقر در پایانه ها اطلاع دهند یا با تماس با سامانه 141 تخلف را گزارش کنند، تصریح کرد: مسیرهای پرترافیک اربعین بازنگری و نقاط پرحادثه ایمن سازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نرخ مصوب بلیت اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین از لرستان

اعلام نرخ مصوب بلیت اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین از لرستان