مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 20:052023-08-11ورزشي

دستگاه قضایی به خشک شدن چمن طبیعی اردستان ورود کند


نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از دستگاه قضایی می خواهیم به موضوع خشک شدن چمن طبیعی ورزشگاه 17 شهریور اردستان ورود کنند و اگر ترک فعل انجام شده است با مقصران آن برخورد شود.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از دستگاه قضایی می خواهیم به موضوع خشک شدن چمن طبیعی ورزشگاه 17 شهریور اردستان ورود کنند و اگر ترک فعل انجام شده است با مقصران آن برخورد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سیدصادق طباطبایی نژاد امروز جمعه در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان اردستان، اظهار کرد: در زمانی زندگی می کنیم که موضوع خبررسانی در عناوین اصلی کار مردم قرار گرفته و مورد توجه اقشار مختلف جامعه است.

وی با بیان اینکه کار خبر و خبرنگاری در هر زمانی مهم بوده، ولی در زمان کنونی بیش از گذشته مهم شده است، افزود: خبرنگاران شهرستان اردستان دلسوز منطقه خود هستند و امیدواریم مسئولان از فرصت رسانه استفاده کنند و برای پیشرفت شهرستان کاری انجام دهند.

نماینده مردم اردستان در مجلس، تصریح کرد: کار رسانه یک فعالیت دولبه است که هم می تواند مفید باشد و هم مشکلاتی به وجود بیاورد و ضربه بزند.

مجموعه رسانه های شهرستان اردستان جانب انصاف را بیشتر رعایت می کنند و با زاویه نگاه خود مشکلات را بازتاب می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی به خشک شدن چمن طبیعی اردستان ورود کند

دستگاه قضایی به خشک شدن چمن طبیعی اردستان ورود کند